fredag 24. juni 2011

Min første Give away :)


Tiden er kommet for min første give away her på bloggen. DrømmeSøm Design er på full fart framover og jeg vil feire det med å vise takknemlighet ved å gi en av dere flotte mennesker en liten gave. Gaven består av en strikket kaktus. Denne lever evig og til og med de som ikke har et snev av grønne fingre, greier å holde denne i live ;) I tillegg er det 2 kjøleskapsmagneter med teksten "Keep calm and carry on" og en "pyntedings" av ull, med rosemotiv og blondeoppheng.






Reglene er som følger:
1 lodd for å kommentere dette blogginnlegget
1 lodd til for å poste et innlegg om min blogg og Give away i din egen blogg/på facebook-profilen din
1 lodd til for å bli følger/være følger av bloggen min
1 lodd for å "like" DrømmeSøm på facebook

Du kan altså få 4 lodd totalt.
Husk å skrive i kommentaren til dette innlegget hvor mange lodd du tar. Frist 2 uker (1. juli)




Lykke Til!! :)

10 kommentarer:

  1. Kult! Lodd må jeg jo ha. Skal vi se... nå skriver jeg her, er følger, og fan på FB - det skulle bli tre lodd vel?

    SvarSlett
  2. Heisann :-)

    ೋღ Takk for titten i den koselige bloggen.Vil gjerne være med og takker ja til 4 stk lodd. Ha en fin søndagskveld og en flott uke. ೋღ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  3. 3 lodd på meg, ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Melder meg på med tre lodd jeg ;)

    SvarSlett
  5. Hei, jeg vil være med og tar tre lodd :) margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  6. Hei, med dette blir det 4 lodd på meg også ;)

    SvarSlett
  7. Så spennende, deler på fb og deltar med full pakke - 4 lodd!
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  8. Jeg er med og prøver lykken med 4 lykkelodd! Har delt på facebook og følger deg begge steder!

    Sommerklem

    SvarSlett
  9. Æ skriv kommentar, e følger tå bloggen din, like DrømmeSøm på Facebook å har lagt ut link på FBprofiln min. D skuill bli fuill pott, d! :)

    SvarSlett
  10. Så gøy!
    Koslig blogg la meg til som følger.
    Klem:)

    SvarSlett