lørdag 25. desember 2010

I juleferien har man som regel litt bedre tid enn resten av året (og iallefall enn i forkant av jula ;) ) Noen ganger når jeg har litt ekstra med tid synes jeg det er gøy å bare sitte å google å se hvor det bærer hen.. Og det var slik jeg kom over denne stilen som kalles Lolita.. Jeg går ut ifra at den har oppstått med utgangspunkt i romanen Lolita om en middelaldrende mann og hans forhold til sin tenårings stedatter. Stillen kjennetegnes ved at den er veldig ungpikeaktig og uskyldsren. Jeg som er veldig glad i masse dill-dall, rosa og søte ting synes denne stilen er helt fantastisk (selv om jeg ikke ser for meg selv i disse kjolene akkurat ;) ) Her er noen bilder fra den japanske nettbutikken www.bodyline.co.jp Jeg har utrolig lyst til å prøve å sy en lignende kåpe som disse her. Følg med framover så kanskje dett kommer noen iløpet av nyåret :) Godt nytt år!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar