onsdag 23. november 2011


Nå er det jammen meg lenge siden jeg har blogget. Årsaken er at undertegnede har satt seg på skolebenken igjen i høst og for en som ikke har gått på skole på en stund er det virkelig nok å henge fingrene i. Men jeg trives kjempegodt og det er superspennende. Studiet jeg går heter Tilpasset opplæring og spesialpedagogikk og er en videreutdanning på lærerutdanninga mi :)

Men noe kreativt får jeg da gjort likevel. Kan ikke leve uten :) Så da jeg fikk forespørsel om å sy en brudepikekjole til et Novemberbryllup, satte kreativ-kverna i gang :) Hverken bruden eller foreldrene til brudepiken hadde sett kjolen før dagen før bryllupet, så jeg var utrolig spent på om de likte den og om den i det hele tatt passet.. Men alle ble heldigvis veldig fornøyde og her er resultatet :)




Kjolen er sydd i naturfarget ullfilt, men ermer og detaljer av brudesateng. Alt fra stoff og stil

3 kommentarer:

  1. Så fin kjole! Bedårende lita brudepike! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin kjole til ei vakker lita prinsesse det der ja:O)
    Lykke til videre med studiene og ellers ønske om ei fin førjulstid!!!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige kommentarer :) Kjempe koselig :)

    SvarSlett