tirsdag 15. mars 2011

DrømmeSøm har fått strikkedilla...
Egentlig kan jeg ikke strikke. Det vil si, jeg kan strikke, men jeg får så lett betennelse i venstre skulder. Men noen ganger kan jeg bare ikke motstå fristelsen.. derfor tenkte jeg at jeg skulle ikke begi meg ut på noe stort prosjekt, men et noe som er ganske fort gjort og forhåpentligvis blir ferdig før skuldra i det hele tatt oppdager hva som er i ferd med å skje :)
Derfor ble det et par kjøkkenkluter. De er ca 25x25 cm og utrolig deilige og myke.



Den øverste er strikket med dobbelt tråd, hvit og lys lilla. Garnet er en blanding av bomull og nylon eller var det akryl.. og er kjøpt på Europris



Denne kluten synes jeg ble litt ekstra fin for det lilla garnet har en metallic effekt som det glitrer litt i. Det andre er et koksgrått bomullsgarn med et hint av lilla i. Kjøpt på en garnbutikk.

Synes det er fasinerende at jeg blir så glad og fornøyd over å ha strikket to kjøkkenkluter :) Som min beste venninne bruker å si; "At noe så lite kan være så stort.."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar