tirsdag 15. mars 2011

Våren kommer...

Til tross for et hode fult av bomull, kaktus i halsen og opphovnede mandler, kjente jeg i hele kroppen at i dag bare måtte jeg ut å gå meg en tur i det fantastiske vår været. Vi har en promenade langs elva her jeg bor (elvepromenaden), hvor det er veldig fint å gå tur, uansett årstid. Og etter denne lange vinteren, som må være den lengste i manns minne (iallefall i mitt minne..), er det ekstra fint å gå der nå når sola varmer og lurvete små, gule hestehover titter opp av bakken for å ønske varmere tider velkommen. Med 7 grader (pluss grader!!) i skyggen, og noen flere i sola, var det en fryd å rusle i bare en tynn ull, innom collegegenseren :) Vil ha mere av dette!! :-D


Se så skjønne...






Ikke lenge til badesesongen nå.. eller?


Lucky Hilde, fotograferer raskere enn sin egen skygge... :)
Ha en nydelig ettermiddag i sola, alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar