fredag 22. november 2013

Hipp Hurra, Jeg er så GLAD :)

Jeg er så glad at jeg snart bobler over av lykke, for i dag har jeg, min kjære og de tre musketerer blitt huseiere!! :) Huset ligger bare et steinkast fra der vi bor nå, er dobbelt så stort som leiligheten vi leier og har en flott hage med en lekeborg som passer perfekt til tre aktive musketerer. Vi tar over huset 16 desember, så vi har 3, 5 uker på å pakke, vaske å flytte ut på!! Ikke vanskelig å vite hva vi skal fylle kveldene og helgene med fremover!! ;) Her er noen bilder fra salgsannonsen på finn, og flere bilder kommer etterhvert når vi har flyttet inn :)



Nyhuset vårt!!! En flott opparbeidet gårdsplass, med god plass til parkering. Man kan se litt av lekeborgen til høyre i bildet :) 



En nydelig vinterhage hvor vi kan nyte en kopp te eller et glass vin og noe godt å spise, utover varme sommerkvelder. Jei gleeeeeder meiiii :-D


Jeg digger sommeren fra før, men nå gleder jeg meg enda mer til sommerhalvåret når jeg kan sitte her å kose meg sammen med mine kjære :)

2 kommentarer: