mandag 25. november 2013

Helgas innkjøp

Om jeg har forstått det riktig, er det på enkelte blogger veldig populært å legge ut dagens/helgas/ukas etc. innkjøp, så da tenkte jeg at den trenden vil jeg også hive meg med på siden vi var på en særdeles vellykket innkjøpsrunde på lørdag. Etter en del smisking og overtalelser fikk jeg med meg min kjære på kleshandel. Det er hverken hans eller min sin favorittaktivitet, men i blandt en høyst nødvendighet. Det sluddet å blåste å været var generelt sett ufyselig, hvorpå de aller fleste innbyggerne i kommunen hadde søkt tilflukt på kjøpesenteret. Etter et par timer i prøverom med avkledning og påkledning var jeg den fornøyde eier av to bukser, to topper, en skjorte, en genser og en jakke..hvorav de fleste plaggene var på salg. MEN toppen av kransekaka eller prikken over I'en eller kronen på verket var denne utrolig humørspredende figuren her:


 
Den sto å lyste mot meg fra en hylle på Black Design sammen med flere andre figurer med hippietema. Spiriten var så "meg" at jeg måtte bare kjøpe den. Smiler hver gang jeg ser den :D Samboeren synes imidlertid at den ikke minner så mye om meg, hi hi :) Lille smurf kom hjem fra sin far i går kveld og hun lå langflat utover sofaen å lo da hun så blomsterdamen, å bare den hjertelige latteren hennes va verdt denne handelen her :)
 
p.s Husk min November giveaway!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar