søndag 24. november 2013

November giveaway!

Siden jeg er i så hoppende godt humør for tiden, det er snart jul, vi har kjøpt nytt hus og jeg driver å pakker ned sy/hobbyrommet mitt, tenkte jeg at jeg vil dele gleden med dere med å ha en liten giveaway. Denne gangen gir jeg bort et julekulehjerte i aluminium og en laminert plakat med teksten "God natt min skatt"






Plakaten er laminert å er i A4 størrelse (rammen er ikke med). Fargene på plakaten kommer best frem i collagen over. Denne plakaten og andre plakater kan kjøpes i eplabutikken min Ladybug 



Nydelig julehjerte laget av bl.a. aluminium. Hjertet er som plakaten, hjemmelaget :)

Reglene for giveawayen er som følger:

- Ett lodd for kommentar
- Ett lodd for link til bloggen på facebook
- Ett lodd for link til innlegget på egen blogg
- Ett lodd for å bli følger av bloggen

Så her har du muligheten til å trekke fire lodd og bli den heldige vinner av en fin fargerik plakat og et nostalgisk julehjerte. En fin julegave til deg fra meg ;) Husk å skrive i kommentarfeltet hvor mange lodd du trekker. Trekning om to uker, altså søndag 8 desember 2013. Lykke Til!!

2 kommentarer:

  1. Så mye fint du lager, Hilde! :-)

    SvarSlett
  2. Hei Hilde !
    Jeg blir så imponert over kreativiteten din og alt det fine du lager ! :D

    SvarSlett